4/28/2017

Kontrapunkt na ebooku!

Witam serdecznie!

W końcu udało mi się ogarnąć to cholerstwo i doprowadzić je do stanu, w którym nadaje się do czytania. Ponowne przeczytanie "Kontrapunktu" było... ciężkie, ale niesamowicie satysfakcjonujące. Zanim się za to zabrałam udało mi się nieco zdystansować, zatem czytałam wszystko od nowa z głową wolną od uprzedzień, które wcześniej żywiłam do tego opowiadania i w końcu miałam okazję podejść do niego całościowo. Wcześniej to zwyczajnie nie było możliwe, bo to naprawdę ogromna ilość treści i pisząc końcówkę "Kontrapunktu" ledwo pamiętałam już, co się stało na początku. Wiele rzeczy było dla mnie zatem przy ponownym przeczytaniu niespodzianką, czasem przyjemną, a czasem niekoniecznie. Jednak teraz, kiedy połknęłam na raz całość, wprowadzając drobne poprawki... jestem raczej zadowolona. Nadal jest za długi, ale na to nic nie poradzę. Nadal jest dosyć nierówny, ale tego też już nie zmienię. Postaci nadal czasami prześladują mnie po nocach, choć zdążyłam już całkowicie wkręcić się w inną historię, a to znak, że chyba jednak wszystko jest w porządku. 

Podzieliłam "Kontrapunkt" na dwie części, bo nie zamierzam wydawać ebooka, który ma 800 stron (jak to się stało?!). Mamy więc tom I i tom II, teraz w pięknych, pdf-owych wersjach, które są już do zakupienia zarówno na beezar.pl, jak i na book-self.pl, gdzie wolicie. I jak zawsze gdyby ktoś nie miał możliwości kupienia, zawsze może do mnie napisać. Nie potrafię odmawiać. Pierwsza część pierwszego tomu zostaje na blogu, tak dla smaku. Znowu będę prawie ryczeć, usuwając kolejne rozdziały. Ech, sama nie wiem, dlaczego to sobie robię.

Okej, to tyle z mojej strony. Po raz kolejny bardzo dziękuję Me. za projekty okładek (czyż nie są przepiękne?) oraz Wam wszystkim za to, że byliście ze mną, kiedy męczyłam się z doprowadzeniem tej cegły do końca. Nasz wspólny wysiłek doprowadził do powstania tego skromnego ebooka, także zapraszam do kliknięcia i zakupienia ;)

Ach, no i możecie wskoczyć na "Nocą nie widać tu gwiazd", bo jakoś dziś/jutro powinien pojawić się nowy rozdział ;)

Zarzucam linkami. 

Beezar:



I Book-self:


Kontrapunkt II

Ewentualnie tutaj możecie znaleźć oba tomy w pakiecie wymyślonym przez osoby, którzy znają się na marketingu o wiele lepiej niż ja ;)

Dzięki, trzymajcie się cieplutko i do usłyszenia! ;) 

6 komentarzy:

  1. To uczucie rozdzierające serce kiedy zostawiasz sobie opowiadanie na później, żeby dokończyć inne, które nadrabiasz żeby właśnie te móc czytać za jednym zamachemXDD I jesteś za późno i musisz zbierać groszaki żeby je kupić.
    Pod koniec jak się machnęłam to czytałam fragmentami.A CO!Znam koniec i parę sytuacji, które mogły wszystko rozwalić, ale 2 i 3 tomisz jest mi obcy;-;Nie jestem po żadnej ze stron.Jakby co.
    Ale pomimo tego, że ciekawość jaki będzie koniec ich historii została zaspokojona to wiedź, że przeczytam od dechy do dechy, bo ładnie piszeszXD W sensie ja Ciebie teraz nie uświadamiam, bo wiesz, że jesteś dobra jak nie przez czytelników to po prostu a ja chcę być jednym z nich.Jednym z tych, którzy ci ładnie piszą, bo ty ładnie piszeszXD
    I co ryczysz wystarczy, że ja ryczę.
    I odbiór jak już wypełnię misję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    bardzo cieszę się z tej informacji, ale no cóż, mam rzadki dostęp do komputera (a jedynie jak mam do niego dostęp do komentuję, czytać to jeszcze udaje mi się na komórce), mam jeszcze kilka zaległości w rozdziałach w komentarzach i stwierdziłam, że je jednak umieszczę (bo normalnie to bym je opublikowała)... spróbuję się teraz zabrać za nwe opowiadanie, ale... nie wiem jak mi wyjdzie z czasem...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o naszych artystach nadal trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro!
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za autoreklamę, lecz nie znalazłam innej zakładki. Wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam że obecnie najlepszą wrózką w Polsce jest Alicja
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżby online Wróżbę otrzymujemy do 60 minut na email. Wykonuje również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń